czwartek, 10 lutego 2011

Dzień

Przyjechałam dziś rano do szkoły. Na przeciw mnie siedzi dziewczyna. Śliczna. Ma głębokie oczy, dziewczęcą urodę. Z pozoru beztroska i niewinna. I wtedy widzę : To nie ta twarz. Nie jest uśmiechnięta, a w gdzieś w środku musi kryć jakąś tajemnicę. Dziwnie na mnie spogląda, tak, jakby się bała.
Niesamowite ilu różnych ludzi mijamy każdego dnia gdzieś na swojej drodze. Za każdym razem mija nas tysiące oceanów i burz szumiących w ich głowach. My nie możemy nawet dostrzec cząstki tego , co się w nich kryje. Niemożliwe jak różny jest każdy jeden człowiek, jak piękne mają charaktery i dusze... i jaka szkoda, że nigdy nie będzie nam dane ich wszystkich poznać. Chciałabym tyle się dowiedzieć o świecie i losach, jakie pisze ludziom życie. Człowiek kryje w sobie skarby.

Zapowiada się kolejny dzień jak co dzień. Dziwne, że nie potrafię czerpać z chwili wolnego wszystkiego co najlepsze.
Pięknie świeci pierwsze wiosenne słońce. Uśmiecham się do siebie i chcę by tak chwila trwała wiecznie. Mały, beztroski raj. Mój własny raj moich własnych, spokojnych tym razem, myśli.

13 komentarzy:

  1. Hey;**
    Blog jest świetny;) Jak na raziee...
    Trzymam kciuki by stał się tak sławny jak blog Honey!
    Dodasz swoje foty? zerknę jutro i obiecaj ,że dopiszesz coś do TEGO komentarza!!!
    Buzii.!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)

    az chce się czytac wszystko od początku do końca.. Taki z przekazam dla innych.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe słowa dziewczyny :)
    Mam nadzieję, że każda z was znajdzie coś dla siebie. Miło by mi było, gdybyście posłały go dalej :)
    Lubię uszczęśliwiać ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje;*

    zakupy to wspaniala sprawa *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za tak miłe i ciepłe słowa :)
    To dla mnie naprawdę wielkie że komuś moje opowiadanie się podoba :)

    Co do Twojej notki zgadzam się z Tobą. Każdy z nas mija twarze, które na pozór są uśmiechnięte, ale nigdy nie wiadomo co za uśmiechem się kryje. Wspaniały blog :) !!
    Zapraszam jeszcze raz do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, hmm, ja dodawałam rzeczy na szafę niestety za każdym razem usuwali mi je choć nie pisałam że są na sprzedaż albo coś w tym stylu, wiec zrezygnowałam i postanowiłam dodawać linki w notce do rzeczy które chce sprzedać :)

    ps. co do Twojej wypowiedzi, zgadzam się z nią.. nie wiemy co każdy kryje w sobie i co w nim tak naprawdę siedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest taki fajny!!!
    Jest pisany tak pięknie ,estetycznie... Nie umiem tego wyrazić!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj nową notkę! Kocham Twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nudaa!!! Chcemy nowej notki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłóż się do tego blogowania!!! Patrz ile osób w tym samym czasie dodaje komki!!! Przyłóż się!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog:)
    Będę tu wpadać:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest super:)
    bd zaglądać codziennie :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń